Úvahy o viktoriánské literatuře v denících Virginie Woolfové – Kateřina Koditková
Kateřina Koditková
Bakalářská práce
Úvahy o viktoriánské literatuře v denících Virginie Woolfové
Reflections on Victorian Literature in Virginia Woolf's Diaries
Abstract:
This bachelor thesis inspects modernist writer Virginia Woolf's diary collection, focusing on comments concerning Victorian writers and their writing style. Using the analysis method, the diary entries are studied together with her published essays proclaiming the correct modernist literary writing approach. The paper attempts to confirm and contradict Woolf's opinions on the Realist writing problematics …víceAbstract:
Tato bakalářská práce zkoumá sbírku deníků modernistické spisovatelky Virginie Woolfové se zaměřením na komentáře týkající se viktoriánských spisovatelů a jejich stylu psaní. Pomocí metody analýzy jsou studovány záznamy v denících spolu s jejími publikovanými eseji hlásajícími správný přístup k modernistickému literárnímu psaní. Tato práce se pokouší potvrdit a vyvrátit názory Woolfové na problematiku …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Vít, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koditková, Kateřina. Úvahy o viktoriánské literatuře v denících Virginie Woolfové. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Edward Morgan Forster: Modernista nebo realista?
Lenka Horádková -
Analýza rozdílů v psaní na papír versus psaní na digitalizační displej
Ivo Plaček -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová -
Výuka prvopočátečního psaní v přípravném období
Michaela Bystrianská -
Tvůrčí psaní v informační společnosti se zaměřením na postupy tvorby epických žánrů
Petr Horáček -
Autorská intence a tvůrčí psaní
Lucie Zapletalová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová