Klára Šídlová

Bachelor's thesis

Osoby se specifickými potřebami pracujíci v pomáhajících profesích

People with specific needs working in help profession
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku osob se specifickými potřebami pracujících v pomáhajících profesích. Teoretická část obsahuje charakteristiku diagnóz, které jsou důležité pro porozumění praktické části, zabývající se motivačními činiteli osob se specifickými potřebami pracující v pomáhajících profesích
Abstract:
Bachelor's thesis is focused on people with special needs, working in the helping professions. The theoretical part contains a description of diagnoses that are important for understanding the practical part, dealing with the motivational factors of people with special needs working in the helping professions
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2010
  • Supervisor: Martin Dominik Polínek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: světu

Univerzita Palackého

Pedagogická fakulta

Bachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses q0xg3b q0xg3b/2
9/7/2010
Folders
Files
Nejezchleba, O.
4/9/2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.