Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti – Tomáš Ulrich
Tomáš Ulrich
Bakalářská práce
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Marketing and advertising in relation to the five types of postmodern personality
Anotace:
AbstraktÚvod: Cílem mé bakalářské práce je dopodrobna vypracovat teorii pěti typů postmoderních osobností od Zygmunta Baumana a odkrýt tak možnosti jejich využití v dnešním světě marketingu a reklamy.Metody: V teoretické části rozpracuji detailní analýzu pěti typů postmoderních osobností. S touto analýzou budu následně pracovat i v části praktické. Tam se zaměřím na rozbor televizních reklam, jelikož …víceAbstract:
AbstractIntroduction: The aim of my bachelor’s thesis is to elaborate a theory of the five postmodern personality types by Zygmunt Bauman and to reveal the possibilities of their use in today’s world of marketing and advertising. Methods: In the theoretical part I will develop a detailed analysis of the five types of postmodern personalities. I will then work with this analysis in the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products
Monika SLÁDKOVÁ -
Semiotic Analysis of Media Discourse: Analysis of Gender in Selected British and Slovak Television Commercials
Veronika BABJÁKOVÁ -
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
Tina Kučková
Název
Vložil
Vloženo
Práva