Ekonomický dopad na české výrobce piva a celý český pivní trh se vstupem do tržního hospodářství. – Petr Mazanec
Petr Mazanec
Bakalářská práce
Ekonomický dopad na české výrobce piva a celý český pivní trh se vstupem do tržního hospodářství.
The Economic Impal on the Czech Beer Producer and the Entite Czech Market is Entering a Market Economy.
Anotace:
V předložené bakalářské práci je popisován vývoj a trendy na českém pivním trhu po vstupu celé české ekonomiky do tržního hospodářství (volný trh). V první části je popsána krátká historie vaření piva ve světě i v ČR, proces výroby piva a druhy piv. Následně je zde naznačen význam pivního trhu v České republice pro celou českou ekonomiku a význam a světovost našeho nejznámějšího pivovaru Plzeňského …víceAbstract:
This bachelor thesis describes development and trends on the Czech beer market after the transformation of the Czech economy to a Free market economy. The first part includes history of brewing in the world and in the Czech Republic, brewing process and the assortment of beers as well. Secondly, this thesis mentioned the importance and global reputation of the Czech beer market for Czech economy. There …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/82531
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Alois Burý
- Oponent: Radek Husák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAZANEC, Petr. \textit{Ekonomický dopad na české výrobce piva a celý český pivní trh se vstupem do tržního hospodářství.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/q141o8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika, management a informatika v oblasti veřejné správy
Práce na příbuzné téma
-
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
Lyutsiya Izhbuldina -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Analysis of Czech agricultural exports based on mirror statistics of Russian imports
Sergey Yurik -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Vývoj produktové nabídky společnosti Plzeňský Prazdroj
Michaela Duchoňová -
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
Agáta Procházková