Michal Srbecký

Diplomová práce

Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu

The sales process of Skoda Genuine parts with focus on importance of correct data for determining its potential
Anotace:
Cílem diplomové práce je představit prodej originálních dílů společnosti ŠKODA Auto a potvrdit hypotézu, že v současné době jsou data o počtech vozidel značky Škoda na tuzemských silnicích získávána nesprávným způsobem vedoucím k neobjektivním marketingovým analýzám, které slouží jako podklady pro rozhodování. Při potvrzení této hypotézy je požadován návrh nového systému zjišťování těchto dat, který …více
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce sales of SKODA Genuine Parts and to confirm the hypothesis that current data referring to amount of Skoda vehicles being used within the Czech Republic are gathered upon wrong methodology, which leads to unobjective marketing analysis which serves as a basis for decision-making. In case the hypothesis is confirmed, a new proposal of data collecting system is required …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
  • Vedoucí: Jan Voráček
  • Oponent: Dagmar Bezstarostová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33428