Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu – Michal Srbecký
Michal Srbecký
Diplomová práce
Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu
The sales process of Skoda Genuine parts with focus on importance of correct data for determining its potential
Anotace:
Cílem diplomové práce je představit prodej originálních dílů společnosti ŠKODA Auto a potvrdit hypotézu, že v současné době jsou data o počtech vozidel značky Škoda na tuzemských silnicích získávána nesprávným způsobem vedoucím k neobjektivním marketingovým analýzám, které slouží jako podklady pro rozhodování. Při potvrzení této hypotézy je požadován návrh nového systému zjišťování těchto dat, který …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce sales of SKODA Genuine Parts and to confirm the hypothesis that current data referring to amount of Skoda vehicles being used within the Czech Republic are gathered upon wrong methodology, which leads to unobjective marketing analysis which serves as a basis for decision-making. In case the hypothesis is confirmed, a new proposal of data collecting system is required …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedoucí: Jan Voráček
- Oponent: Dagmar Bezstarostová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SRBECKÝ, Michal. \textit{Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/q180x6/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
Analýza trhu a úrovně digitalizace automotive v oblasti ASEAN, ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Frýbová -
Výskyt syndromu vyhoření na pracovištích společnosti automobilového průmyslu Dura Automotive CZ, k.s.
Veronika Doubková -
Classification for Sensors in Automotive Cyber-Physical Systems
Surendra Kumar Yadav -
Disruptive trends in Automotive Industry and its impact on OEMs
Lubomír Kovařík -
Lepené hliníkové sendviče v automotive
Dominik Klus -
The effect of Dieselgate on German automotive industry
Albert Silaev