Analýza marketingové strategie vybrané cestovní kanceláře nebo cestovní agentury – Zuzana Vlčková
Zuzana Vlčková
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie vybrané cestovní kanceláře nebo cestovní agentury
Analysis of marketing strategy selected travel agency
Anotace:
návrh účinné marketingové strategie vybrané cestovní agentury
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.