An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o. – Markéta Šomodi
Markéta Šomodi
Bachelor's thesis
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Abstract:
The main objective of the bachelor's thesis is to analyse the marketing strategy of the company HOME INTERIER s.r.o. The company's focus is on designing and installing interiors, but an integral part of the company's offer is furniture, interior accessories, and appliances. The theoretical part of the thesis starts with an explanation of the term marketing, the process of marketing and continues with …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti HOME INTERIER s.r.o. Tato společnost se zaměřuje především na design, realizaci a následnou instalaci interiérů, avšak nedílnou součástí nabídky je prodej kusového nábytku, interiérových doplňků a kuchyňských spotřebičů. Teoretická část práce začíná vysvětlením pojmu marketing a marketingového procesu a pokračuje popisem základních …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOMODI, Markéta. \textit{An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/q1evor/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šomodi, Markéta. An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová