Markéta Šomodi

Bachelor's thesis

An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.

An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Abstract:
The main objective of the bachelor's thesis is to analyse the marketing strategy of the company HOME INTERIER s.r.o. The company's focus is on designing and installing interiors, but an integral part of the company's offer is furniture, interior accessories, and appliances. The theoretical part of the thesis starts with an explanation of the term marketing, the process of marketing and continues with …more
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti HOME INTERIER s.r.o. Tato společnost se zaměřuje především na design, realizaci a následnou instalaci interiérů, avšak nedílnou součástí nabídky je prodej kusového nábytku, interiérových doplňků a kuchyňských spotřebičů. Teoretická část práce začíná vysvětlením pojmu marketing a marketingového procesu a pokračuje popisem základních …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Mikeska, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šomodi, Markéta. An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration