Internet jako nástroj vzdělávání a jeho využívání studenty – Šárka ŠTVERÁKOVÁ
Šárka ŠTVERÁKOVÁ
Master's thesis
Internet jako nástroj vzdělávání a jeho využívání studenty
Internet as a tool for education and use of students of secondary
Anotácia:
Diplomová práce na téma ?Internet jako nástroj vzdělávání a jeho využívání studenty? se zabývá problematikou využívání internetu ve vzdělávacím procesu a novými moderními nástroji využívání informačních technologií ve vzdělávání, se zaměřením na ?iPAD?. Pro zpracování tohoto tématu byly stanoveny 3 hlavní cíle: 1. První cíl se týkal teoretické části práce, zpracování vývoje výpočetní techniky a používání …viacAbstract:
The Thesis on the topic of ?Internet as a tool for education and the use by students? deals with the use of the Internet in the educational process and the new modern tools using information technologies in education, with a focus on" iPAD ". For the treatment of this topic have been set three main objectives: 1. The first objective concerned the theoretical part, the processing of the development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zverejniť od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Ladislav Rudolf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTVERÁKOVÁ, Šárka. Internet jako nástroj vzdělávání a jeho využívání studenty. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects - Trade and Services
Práce na příbuzné téma
-
Výukové metody v odborných předmětech na střední škole
František Bílý -
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová -
Metody aktivního učení ve výuce humanitních předmětů na druhém stupni ZŠ
Kateřina Prokopová -
Moderní výpočetní technika jako jeden z prostředků komunikace mezi Úřadem práce, jeho partnery a klienty.
Martina Jilková -
Výpočetní technika jako faktor ovlivňující strukturu volného času
Martin Škyta -
Využití výpočetní techniky a internetu při prevenci sociálně patologických jevů na 2. stupni základní školy.
Zuzana BERNÁ -
Výpočetní technika a její vliv na trávení volného času dětí mladšího školního věku na Českolipsku
Jitka JAHNOVÁ -
Didaktické testy v práci učitele odborného předmětu Informatika a výpočetní technika na střední škole
Petr Chvatík