Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích – Josef Andres
Josef Andres
Bakalářská práce
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
The Influence of Emoji on the Effectiveness of Advertising on Social Media
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na psychologický vliv emoji na nákupní rozhodovací proces běžného uživatele sociálních sítí. Porovnává efektivitu tradičního textu oproti emočně za-barvenému textu obohaceného o emoji, na jejichž význam a roli v marketingové komunikaci se zvláště zaměřuje. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit význam emoji v reklamní textu a popsat jejich …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the psychological impact of emoji on the purchase decisi-on-making process of a regular user of social networks. It compares the effectiveness of a text against an emotionally colored text enriched with emoji. It focuses especially on their importance and role in marketing communication. The aim of the work is to use the semi-structured interview method to find out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Andres, Josef. Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Využití influencerů v online marketingu
Vojtěch Čačka -
Sociální sítě v online marketingu
Simona Pijanová -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Právní úprava online marketingu v souvislosti s fenoménem „influencerů“ v ČR a ve světě
Dominika Pokludová