Programy na podporu vývoje řeči využívající přirozené znaky a gesta – Bc. Iva Hlavicová
Bc. Iva Hlavicová
Master's thesis
Programy na podporu vývoje řeči využívající přirozené znaky a gesta
Programs to support the speech development using natural signs and gestures
Abstract:
Diplomová práce „Programy na podporu vývoje řeči využívající přirozené znaky a gesta“ se zabývá podporou rozvoje řeči u slyšících kojenců a batolat pomocí přirozených znaků a gest. Tato práce se zaměřuje na vývoj řeči a specifika vnímání a učení řeči u dětí raného věku. Klade důraz na problematiku neverbální komunikace dětí. Popisuje také přínos používání přirozených znaků a gest v komunikaci s dětmi …moreAbstract:
The thesis " Programs to support the speech development using natural signs and gestures" deals with the support of speech development using natural signs and gestures with hearing infants and toddlers. This work focuses on the development of speech and specific perception and learning of speech in early childhood. It emphasizes the issue of non-verbal communication of children. It also describes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mx0hw/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Význam znakování pro slyšící kojence a batolata
Jaroslava PAVLIŠOVÁ -
Zkušenosti odborníků se systémem Znaková řeč pro batolata
Hana Hanáčková -
Význam znakování pro slyšící kojence a batolata
Jaroslava PAVLIŠOVÁ -
Znaková řeč kojenců a batolat jako alternativní forma komunikace
Hana HAVELKOVÁ -
Komparativní analýza Baby Signs a českého znakového jazyka v rozvoji komunikace u dětí
Kristýna Oberreiterová -
Možnosti komunikace u dětí s kombinovaným postižením v období raného věku
Lucie Hochmajerová -
Komunikace přirozenými gesty u dětí raného věku z pohledu speciálního pedagoga
Kristýna VOKULIČOVÁ -
Umění komunikace sociálního pracovníka s dítětem v raném školním věku
Anežka MALÍKOVÁ