Programy na podporu vývoje řeči využívající přirozené znaky a gesta – Bc. Iva Hlavicová
Bc. Iva Hlavicová
Diplomová práce
Programy na podporu vývoje řeči využívající přirozené znaky a gesta
Programs to support the speech development using natural signs and gestures
Anotace:
Diplomová práce „Programy na podporu vývoje řeči využívající přirozené znaky a gesta“ se zabývá podporou rozvoje řeči u slyšících kojenců a batolat pomocí přirozených znaků a gest. Tato práce se zaměřuje na vývoj řeči a specifika vnímání a učení řeči u dětí raného věku. Klade důraz na problematiku neverbální komunikace dětí. Popisuje také přínos používání přirozených znaků a gest v komunikaci s dětmi …víceAbstract:
The thesis " Programs to support the speech development using natural signs and gestures" deals with the support of speech development using natural signs and gestures with hearing infants and toddlers. This work focuses on the development of speech and specific perception and learning of speech in early childhood. It emphasizes the issue of non-verbal communication of children. It also describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mx0hw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Význam znakování pro slyšící kojence a batolata
Jaroslava PAVLIŠOVÁ -
Zkušenosti odborníků se systémem Znaková řeč pro batolata
Hana Hanáčková -
Význam znakování pro slyšící kojence a batolata
Jaroslava PAVLIŠOVÁ -
Znaková řeč kojenců a batolat jako alternativní forma komunikace
Hana HAVELKOVÁ -
Komparativní analýza Baby Signs a českého znakového jazyka v rozvoji komunikace u dětí
Kristýna Oberreiterová -
Vztah sociálních kompetencí a duševního zdraví u dětí v rané adolescenci: role komunikace, empatie a asertivity
Markéta Krtičková -
Komunikace přirozenými gesty u dětí raného věku z pohledu speciálního pedagoga
Kristýna VOKULIČOVÁ -
Umění komunikace sociálního pracovníka s dítětem v raném školním věku
Anežka MALÍKOVÁ