An integration of automated call center into a SAP system – Bc. Michaela Horváthová
Bc. Michaela Horváthová
Master's thesis
An integration of automated call center into a SAP system
An integration of automated call center into a SAP system
Abstract:
Práce se zabývá propojením business softwaru a softwaru call centra. Byla provedena v rámci skutečné implementace podnikového softwaru. Hlavním cílem bylo analyzovat danou situaci, předložit možná řešení a propojení také implementovat. Výsledek práce se skládá z přehledu mapování datových modelů relevantních pro tuto situaci, analýzy metod přístupu k databázi a implementace programů, které umožňují …moreAbstract:
This work concerns the connection of business software to call centre software. It was done within the context of a real-world enterprise software implementation. The main goal was to analyze the scenario, present possible solutions and implement the connection. The result consists of a breakdown of the mapping of data models in this particular case, an analysis of database access methods and the implementation …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/thh59/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Software systems and services management / Software Systems Development Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.