An integration of automated call center into a SAP system – Bc. Michaela Horváthová
Bc. Michaela Horváthová
Diplomová práce
An integration of automated call center into a SAP system
An integration of automated call center into a SAP system
Anotace:
Práce se zabývá propojením business softwaru a softwaru call centra. Byla provedena v rámci skutečné implementace podnikového softwaru. Hlavním cílem bylo analyzovat danou situaci, předložit možná řešení a propojení také implementovat. Výsledek práce se skládá z přehledu mapování datových modelů relevantních pro tuto situaci, analýzy metod přístupu k databázi a implementace programů, které umožňují …víceAbstract:
This work concerns the connection of business software to call centre software. It was done within the context of a real-world enterprise software implementation. The main goal was to analyze the scenario, present possible solutions and implement the connection. The result consists of a breakdown of the mapping of data models in this particular case, an analysis of database access methods and the implementation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/thh59/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.