Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu – Bc. Monika Montag
Bc. Monika Montag
Diplomová práce
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Appeal to Compassion as a Form of Manipulation in Marketing
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na téma emoční manipulace skrze apel na lítost. V teoretické části je popsána manipulace, její formy a pozice na spektru přesvědčování. Dále jsou rozebrány emoce a jejich využití v marketingu. V praktické části byl proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum formou dotazníku a rozhovorů. Cílem bylo zjistit názory lidí na reklamy, které využívají apel na lítost / soucit. Poslední …víceAbstract:
This thesis focuses on the topic of emotional manipulation through an appeal to compassion. Manipulation and its forms and position on the persuasive spectrum are discussed in the theoretical part as well as emotions and their use in marketing. In the practical part, qualitative and quantitative research was carried out through questionnaires and interviews. The purpose was to figure out people's opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Montag, Monika. Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.