Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti – Bc. Jana Foukalová
Bc. Jana Foukalová
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti
The Impact of Marketing Communication on a Healthy Lifestyle in the Czech Society
Anotácia:
Diplomová práce pod názvem „Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti“ ve své teoretické části charakterizuje oblast zdravého životního stylu. Klade zde důraz na vliv médií a marketingové komunikace jednotlivých firem na spotřební chování a z něj vycházející životní styl společnosti. Zvláštní pozornost je věnována rozdílu vlivu syntetických a přírodních látek nacházejících …viacAbstract:
The thesis entitled "The impact of marketing communication on a healthy lifestyle of the Czech society" in its theoretical part describes healthy lifestyle. It puts the emphasis here on the influence of media and marketing communication of the companies on consumer behavior and the resulting lifestyle company. Particular attention is paid to the differences of the effects of synthetic and natural substances …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ozohd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Uptake of Per- and Polyfluoroalkyl Substances (PFAS) by Plants
Saša Žůrková -
The Effect of external regulatory substances application on the progamic phase of male gametophyte development
Mohamed Noman