Projekt rozšíření služeb soukromé kliniky ABC – Bc. Kristina Hanáková
Bc. Kristina Hanáková
Diplomová práce
Projekt rozšíření služeb soukromé kliniky ABC
A Service Extension Project for a Private Clinic ABC
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu na rozšíření služeb soukromé kliniky ABC. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje nejen východiska obecného marketingu a služeb, ale zohledňuje specifika marketingu a služeb ve zdravotnictví. Zaměřuje se na vytváření marketingových strategií a plánů, definuje marketingové prostředí včetně jeho analýz jako je PEST analýza …víceAbstract:
The objective of the diploma thesis is to create a project in order to extend the range of services at a private ABC clinic. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, general marketing and service resources are described, also the specifics of marketing and services in health care are taken into account. It is aimed at producing marketing strategies and plans, whereas the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanáková, Kristina. Projekt rozšíření služeb soukromé kliniky ABC. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketing ve zdravotnictví
Lucie Severová -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Pavel HERŮFEK -
Projekt ke zřízení terénní odlehčovací služby v ORP Veselí nad Moravou
Marie Štípská -
Návrh digitální služby pro kavárny – projekt Cvakačka
Zdeněk Studený -
Projekt sociální služby pro děti a mládež ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí
Kateřina Burdová