Bc. Tomáš KUBIČKA
Diplomová práce
Obchodování na internetu
E-Commerce
Anotace:
Cílem práce "Obchodování na internetu" bylo vytvořit návrh řešení komunikačního mixu vybraného internetového obchodu Levneelektro.cz. Na základě makro a mikro analýzy bylo zjištěno, že je velmi důležité, aby společnost zlepšila komunikaci se zákazníky. Dále bylo zjištěno, že velmi důležitým krokem pro udržení konkurenceschopnosti společnosti ELEKTRA PV je vytvořit věrnostní program, který zajistí loyjalitu …víceAbstract:
Diploma thesis "E-commerce" aimed to create a suitable solution for marketing mix of the e-shop Levneelektro.cz. Based on performed analyzes I concluded that improvement of a communication with customers is very important for company ELEKTRA PV. I found that a crucial step for maintenance of competitiveness is the foundation of a loyalty program which is responsible for keeping customer loyalty. I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2013
Zveřejnit od: 13. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBIČKA, Tomáš. Obchodování na internetu. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení informačního systému pro obchod
Michael Horovič -
Komunikační program značky
Elizaveta Abbasova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Komunikační mix firmy XY
Denisa Hrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva