Jitka ZÍBAROVÁ

Master's thesis

VSTUP DO PRAXE OČIMA ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ PRVNÍHO STUPNĚ ZŠ NA ROKYCANSKU

Entering teaching practice through the eyes of beginning primary school teachers in the Rokycany region
Abstract:
Diplomová práce na téma "Vstup do praxe očima začínajícího učitele 1. stupně základních škol na Rokycansku" představuje výzkum, kdy úkolem šetření bylo získat a zpracovat data, která objasní sledované jevy, které vyplynuly ze získaných kategorií. Pomocí tří metod byly sledovány první kroky začínajících učitelů ve vzdělávacím procesu, jejich problémy a úspěchy při plánování a realizaci výuky, nastavení …more
Abstract:
The diploma thesis on the topic "Entry into practice through the eyes of a beginning primary school teacher in the Rokycany region" is a research in which the task of the survey was to obtain and process data that clarify the observed phenomena that resulted from the obtained categories. Using three methods, the first steps of beginning teachers in the educational process, their problems and successes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Pavla Soukupová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZÍBAROVÁ, Jitka. VSTUP DO PRAXE OČIMA ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ PRVNÍHO STUPNĚ ZŠ NA ROKYCANSKU. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers