Turistický produkt - Aktivní dovolená (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch) – Ing. Petra Tlustošová
Ing. Petra Tlustošová
Bachelor's thesis
Turistický produkt - Aktivní dovolená (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)
Tourism product - Active holidays
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je tvorba „Turistického produktu – aktivní dovolená“, jeho problémy, klady a zápory. Aktivní dovolená je trendem ve využívání volného času současné doby, ať již mladou generací, rodin s dětmi nebo generací pokročilejší. Cílem práce je zaměřit se na poptávku ze strany turistů, toužící po dovolené spojené s pohybem a zároveň poznáním, a tvorbu nabídky turistických produktů …moreAbstract:
The main topic of this thesis for a bachelor´s degree is an analysis of “Tourism product – active holiday“, its problems, advantages and disadvatages (pros and cons). Active holiday is a current trend in leisure time use, whether by young generation, families with children or older generation. The aim of this thesis is focusing on tourist demand formed by tourists who yearn for a holiday including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dv428/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2008
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Jitka Rakušanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TLUSTOŠOVÁ, Petra. \textit{Turistický produkt - Aktivní dovolená (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/q257aj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Denisa Vaňková -
Marketingová strategie Turistického regionu Jizerské hory
Luboš Petržilka -
Návrh marketingové strategie turistického produktu – Chata Sport Buřany
Simona Suchá -
Marketingová strategie turistického produktu ve venkovském prostředí
Veronika Pudíková -
Marketingová strategie turistického regionu Střední Čechy
Polina Konstantinova -
Analýza marketingové strategie turistické oblasti Toulava
Michaela Koblihová