Turistický produkt - Aktivní dovolená (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch) – Ing. Petra Tlustošová
Ing. Petra Tlustošová
Bakalářská práce
Turistický produkt - Aktivní dovolená (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)
Tourism product - Active holidays
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je tvorba „Turistického produktu – aktivní dovolená“, jeho problémy, klady a zápory. Aktivní dovolená je trendem ve využívání volného času současné doby, ať již mladou generací, rodin s dětmi nebo generací pokročilejší. Cílem práce je zaměřit se na poptávku ze strany turistů, toužící po dovolené spojené s pohybem a zároveň poznáním, a tvorbu nabídky turistických produktů …víceAbstract:
The main topic of this thesis for a bachelor´s degree is an analysis of “Tourism product – active holiday“, its problems, advantages and disadvatages (pros and cons). Active holiday is a current trend in leisure time use, whether by young generation, families with children or older generation. The aim of this thesis is focusing on tourist demand formed by tourists who yearn for a holiday including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dv428/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Rakušanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TLUSTOŠOVÁ, Petra. \textit{Turistický produkt - Aktivní dovolená (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/q257aj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Denisa Vaňková -
Marketingová strategie Turistického regionu Jizerské hory
Luboš Petržilka -
Návrh marketingové strategie turistického produktu – Chata Sport Buřany
Simona Suchá -
Marketingová strategie turistického produktu ve venkovském prostředí
Veronika Pudíková -
Marketingová strategie turistického regionu Střední Čechy
Polina Konstantinova -
Analýza marketingové strategie turistické oblasti Toulava
Michaela Koblihová