Psychologie internetu. Využívání sociálních sítí v době epidemie. – Filip Černohorský
Filip Černohorský
Bakalářská práce
Psychologie internetu. Využívání sociálních sítí v době epidemie.
Psychology of internet
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na využívání sociálních sítí v době epidemie u studentů. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, kde je rozebrán vznik internetu, probrané téma ohledně epidemie, fenomén sociální sítě, nejvyužívanější sociální sítě, výhody a nevýhody těchto medií a generace, které se na nich vyskytují. Praktická část je věnována samostatnému výzkumu, který byl prováděn pomocí …víceAbstract:
The present bachelor thesis focuses on student’s use of social networks during epidemic. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical, discussing origin of the internet, epidemic development, the phenomenon of social networks, the most used social media, the advantages and disadvantages of these media and the generations that are using on them. The practical part is devoted to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNOHORSKÝ, Filip. \textit{Psychologie internetu. Využívání sociálních sítí v době epidemie.}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/q2aoss/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022