Bc. Monika Bačová

Master's thesis

Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace

Sales promotion as an effective marketing communication tool
Anotácia:
Tato závěrečná práce bude obsahovat teoretickou a praktickou část, které budou spolu vzájemně provázané, a které se stanou průnikem do oblasti podpory prodeje, která je součástí celku zvaný marketingová komunikace. Teoretická část práce nejdříve charakterizuje jasně a stručně marketing a marketingovou komunikaci. Poté bude definována podpora prodeje, bude popsán její význam a cíle. Budou charakterizovány …viac
Abstract:
This final work will include theoretical and practical part, which will be interconnected together, and become penetration in sales support, which is part of the whole called marketing communication. The theoretical part describes the first clear and concise marketing and marketing communications. It will then be defined as sales promotion, will be described its importance and objectives. Will be characterized …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní