Social Marketing - an approach to improve bystander CPR? – Bettina Leitner
Bettina Leitner
Master's thesis
Social Marketing - an approach to improve bystander CPR?
Social Marketing - An appraoch to improve bystander CPR?
Anotácia:
Motivace Mimonemocniční srdeční zástava je hlavní zdravotní zátěží ve vyspělém světe. Následkům by se dalo předejít bez vydatných investic pomocí kardiopulmonální resuscitace. I přesto, že komunita si je její důležitostí vědoma, využití náhodným svědkem je stále nízké. Cílem této studie je analyzovat, zda využití sociálního marketingu je vhodným nástrojem ke zlepšení situace a omezení zbytečných smrtí …viacAbstract:
MotivationOut of hospital cardiac arrests (OHCAs) is a major health burden in the developed world. Its consequences could be prevented easily without expensive investments by performing cardiopulmonary resuscitation (CPR). Even though, the community is aware of the importance bystander CPR remains low. The aim of this study is to analyze if social marketing is an appropriate approach to facilitate …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75056
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2018
- Vedúci: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Nils Mevenkamp
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75056
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities