Bettina Leitner

Diplomová práce

Social Marketing - an approach to improve bystander CPR?

Social Marketing - An appraoch to improve bystander CPR?
Anotace:
Motivace Mimonemocniční srdeční zástava je hlavní zdravotní zátěží ve vyspělém světe. Následkům by se dalo předejít bez vydatných investic pomocí kardiopulmonální resuscitace. I přesto, že komunita si je její důležitostí vědoma, využití náhodným svědkem je stále nízké. Cílem této studie je analyzovat, zda využití sociálního marketingu je vhodným nástrojem ke zlepšení situace a omezení zbytečných smrtí …více
Abstract:
MotivationOut of hospital cardiac arrests (OHCAs) is a major health burden in the developed world. Its consequences could be prevented easily without expensive investments by performing cardiopulmonary resuscitation (CPR). Even though, the community is aware of the importance bystander CPR remains low. The aim of this study is to analyze if social marketing is an appropriate approach to facilitate …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2018
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Nils Mevenkamp

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75056

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities

Práce na příbuzné téma