Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny – Bc. Tereza Míková
Bc. Tereza Míková
Bachelor's thesis
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Application of the Mystery Shopping Method in the Evaluation Process of the Bank/Insurance Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu poskytování produktů a služeb bankovními institucemi. Konkrétně na hodnocení pracovišť a jejich zaměstnanců, kteří jsou v každodenním styku s klienty a mohou ovlivnit rozhodování klientů o koupi produktu a služeb, nebo případně jejich odchod z bankovní instituce. Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem v oblasti poskytování produktů a služeb v bankovnictví …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the quality of providing products and services of banking institutions. Particularly on workplaces and their employees who are in daily contact with clients and can affect decisions in buying products and services, or potential exit from banking institucions. This thesis deals with marketing research in this area, using the method of Mystery Shopping, which is currently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cqtl2/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Srovnání bankovních produktů u vybraných bank
Marek Boháček -
Analýza nabídky bankovních produktů určených studentům
Marcela Voráčová -
Strukturální změny na trhu bankovních produktů v České republice
Pavlína Richterová -
Analýza bankovních produktů ve vybraném podniku
Zuzana Podrazká -
Analýza bankovních produktů určených k financování podnikatelského sektoru
Jana Jamborová -
Analýza produktů přímého bankovnictví v ČR
Milena Krčková -
Využití metody focus group v marketingovém výzkumu
Lucie Šebková -
Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně
Klára Jelínková