Ing. Anfisa Klokava

Bakalářská práce

Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže

Methods and Techniques in Sales Promotion – Consumer Contest
Anotace:
Práce se zabývá spotřebitelskou soutěží z hlediska marketingu a legislativy. Cílem práce je navržení vlastního řešení pro zadávání spotřebitelských soutěží tak, aby byly úspěšné a efektivní. Bakalářská práce má dvě hypotézy. Na základě první hypotézy se lze domnívat, že spotřebitelé mají ke spotřebitelským soutěžím spíše negativní než pozitivní vztah. Další hypotézou je následující tvrzení: význam …více
Abstract:
The work is dealing with the consumer contest in terms of marketing and legislation. The aim is to design a custom solution for entering consumer contest in order it to be successful and effective. The work has two hypotheses. Based on the first hypothesis, it can be assumed that consumers have to consumer contest negative rather than a positive attitude. Another hypothesis is the following statement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní