Bc. Diana Korosteleva

Bakalářská práce

Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses

Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Anotace:
KOROSTELEVA, Diana. Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses. Bachelor’s thesis. Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2020. Total number of pages: 71. The bachelor’s thesis “Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses” main aim is to analyze customer satisfaction with the service, menu and ambience in Czech teahouses. To explore the nature of the teahouse …více
Abstract:
KOROSTELEVA, Diana. Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses. Bachelor’s thesis. Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2020. Total number of pages: 71. The bachelor’s thesis “Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses” main aim is to analyze customer satisfaction with the service, menu and ambience in Czech teahouses. To explore the nature of the teahouse …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/epv1y/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
  • Vedoucí: Ing. Darina Svobodová
  • Oponent: Mgr. Daniel Lang

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Hospitality Management / Hospitality Management