Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Dzianis Mishkavets
Bc. Dzianis Mishkavets
Bakalářská práce
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a identifikací jejich potřeb, požadavků a očekávání. Cílem bakalářské práce je identifikovat potřeby, požadavky a očekávaní zákazníků vybrané firmy (Cool Segway Tour) a vypracovat systém měření spokojenosti zákazníků dané firmy. Výsledkem práce je vypracování vlastního systému měření spokojenosti zákazníků dané společnosti a aplikace systému …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with analysis of customer satisfaction and identification of requirements, needs and expectations. The aim of the bachelor thesis is identificate needs, requirements and expectations of customers and develop a Cool Segway Tour customer satisfaction measurement system. The result of the work is the development of own system of customer satisfaction measurement of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MISHKAVETS, Dzianis. \textit{Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků} Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/q2p1xg/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
Jakub Louda -
Výzkum zákaznické spokojenosti Reja spol. s r.o.
Růžena Škrobánková -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Pavla Petrová -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
Richard Skřivánek -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Martina Kučerová -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková -
Protipovodňová opatření v Děčíně - levý břeh Labe (PPO Děčín) - posouzení úrovně ochrany urbanizovaného území
Martina POSPÍŠILOVÁ