Vybrané smyslové zahrady v České republice - komparační studie – Bc. Irena Mertlová
Bc. Irena Mertlová
Bachelor's thesis
Vybrané smyslové zahrady v České republice - komparační studie
Chosen Sensory Gardens in the Czech Republic - Comparative Study
Abstract:
V první části se práce zabývá obecnými pravidly pro vznik smyslových zahrad. V druhé části definuje podstatu zrakového vnímání člověka a možné vady a onemocnění očí, které mohou způsobit těžké zrakové postižení. Ve třetí části shrnuje výsledky vlastního výzkumu, jak jsou tyto zahrady uzpůsobeny pro samostatný pohyb osob s těžkým zrakovým postižením.Abstract:
The first part deals with the general rules for the establishment sensory gardens. The second part defines the essence of the optic human perception and possible defects and diseases of the eye which may cause severe visual impairment. In the third section summarizes results of their research on how these gardens designed for independent movement of people with severe visual impairment.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hm5az/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. et Mgr. Nora Jágerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Kvalita a rozvoj komunikačních dovedností osob se souběžným sluchovým a mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Eva Smištíková -
Vývoj jedince se sluchovým postižením se zaměřením na volbu komunikačního kanálu
Zuzana Bednaříková -
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Pomůcky pro osoby se sluchovým postižením se zaměřením na komunikaci
Julie Pecháčková -
Psychosociální souvislosti duševní pohody u osob s mírnou kognitivní poruchou a osob se subjektivní poruchou paměti
Naďa Hana Jírová -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Discourses of troubles of people with visual impairment
Daniela Jaklová Střihavková -
Smyslové vnímání hmatem a čichem u osob se zrakovým postižením v zahradě smyslů.
Anna Férová