Vliv obalů a etiket bezlepkových potravin na chování spotřebitele – Bc. Tomáš Havlík
Bc. Tomáš Havlík
Master's thesis
Vliv obalů a etiket bezlepkových potravin na chování spotřebitele
The influence of packaging and labelling of the gluten free products on the customer behaviour
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou obalů a etiket potravin a jejich vlivu na spotřebitelské chování na trhu bezlepkových potravin. Je analyzováno chování českých spotřebitelů ve věku 18-40 let, kteří nakupují bezlepkové potraviny. Při výzkumu je využito dotazníkového šetření, eye trackingu a hloubkových rozhovorů. Cílem práce je navrhnout obecně platné marketingové doporučení pro tvorbu obalů a etiket bezlepkových …viacAbstract:
This diploma thesis is analysing the influence of packaging and labelling on the behaviour of gluten-free consumers. The research is focused on consumers in the age of 18-40 in the Czech Republic who frequently buy gluten-free products. The goal of this thesis is to create general marketing recommendations for creating and designing the packaging of gluten-free products in order to provide the best …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLÍK, Tomáš. \textit{Vliv obalů a etiket bezlepkových potravin na chování spotřebitele} Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/q2viik/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu bezlepkových produktů ve vybraném regionu
Lucie Jurášová -
Consumer behaviour of expectant parents in relation to home improvements
Nikola Papíková -
Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o.
Tomáš Denk -
Eye-trackingová analýza varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje
Michaela Hrušková -
Využití Eye Trackingu při analýze zrakového vnímání studijních materiálů ve vztahu k typologii osobnosti
Pavel Rosenlacher -
OVĚŘENÍ PLATNOSTI VYBRANÝCH KARTOGRAFICKÝCH KONVENCÍ POMOCÍ EYE-TRACKINGU
Martin CABÁK -
Ekologicky šetrný packaging v kosmetickém průmyslu
Lida Alice Weisser -
Ochrana životního prostředí a zdraví při nakládání s obaly
Jana Malková
Názov
Vložil
Vložené
Práva