Sofia Kuliková

Bachelor's thesis

Marketing trends and strategies in nutrition and health

Marketingové trendy a stratégie v oblasti výživy a zdravia
Anotácia:
Táto práca skúma vplyv marketingových stratégií na spotrebiteľské správanie v sektore výživy a zdravia. Prostredníctvom podrobnej analýzy existujúcich prípadových štúdií identifikuje úspešné taktiky, vzory a potenciálne nevýhody marketingových kampaní. Cieľom štúdie je optimalizovať stratégie na zvýšenie zapojenia spotrebiteľov a poskytnúť praktické odporúčania na preklenutie priepasti medzi teóriou …viac
Abstract:
This thesis explores the impact of marketing strategies on consumer behaviors in the nutrition and health sector. Through a detailed analysis of existing case studies, it identifies successful tactics, patterns, and potential drawbacks in marketing campaigns. The aim of the study is to optimise strategies to increase consumer engagement and provide practical recommendations to bridge the gap between …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedúci: Michael Bahles
  • Oponent: Andrea Escobar Rios

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92368