Marketing trends and strategies in nutrition and health – Sofia Kuliková
Sofia Kuliková
Bakalářská práce
Marketing trends and strategies in nutrition and health
Marketingové trendy a stratégie v oblasti výživy a zdravia
Anotace:
Táto práca skúma vplyv marketingových stratégií na spotrebiteľské správanie v sektore výživy a zdravia. Prostredníctvom podrobnej analýzy existujúcich prípadových štúdií identifikuje úspešné taktiky, vzory a potenciálne nevýhody marketingových kampaní. Cieľom štúdie je optimalizovať stratégie na zvýšenie zapojenia spotrebiteľov a poskytnúť praktické odporúčania na preklenutie priepasti medzi teóriou …víceAbstract:
This thesis explores the impact of marketing strategies on consumer behaviors in the nutrition and health sector. Through a detailed analysis of existing case studies, it identifies successful tactics, patterns, and potential drawbacks in marketing campaigns. The aim of the study is to optimise strategies to increase consumer engagement and provide practical recommendations to bridge the gap between …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92368
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Michael Bahles
- Oponent: Andrea Escobar Rios
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92368
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová -
Marketing na sociálnych sieťach
Jakub Ismail -
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Barbora Lebedová -
Využitie digitálneho marketingu na sociálnych sieťach
Kamila Repková -
Aktuálne trendy content marketingu na sociálnych sieťach
Veronika Krišicová -
Persuasion and interaction in corporate/institutional social media presentations: comparative discourse analysis
Michaela MARTYKANOVÁ -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský