Artem Khlynin

Master's thesis

Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines

Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současnou tržní situaci turbopropových motorů společnosti GE Aviation v latinskoamerickém regionu. Teoretická část práce je věnována analýze trhu a hospodářské soutěže. Analytická část se věnuje ekonomické analýze latinskoamerických trhů s důrazem na klíčové země a regiony. Práce se dále zabývá analýzou makroekonomických faktorů vybraného regionu, směry vývoje …more
Abstract:
The objective of this master thesis is to evaluate the current market position of GE Aviation’s turboprop aircraft engines in the Latin American region. The outcome of this thesis is a decision on the market perspectives and opportunities for the company. The conclusion is based on the analysis of macroeconomic factors of the selected region; aircraft fleet structure, trends and opportunities; analysis …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: Mikuláš Pichanič
  • Reader: Manuel Mayerhoffer

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76701