Discourse Analysis of Identity Construction via Language in YouTube Travel Vlogs – Bc. Irina Makarova
Bc. Irina Makarova
Bakalářská práce
Discourse Analysis of Identity Construction via Language in YouTube Travel Vlogs
Discourse Analysis of Identity Construction via Language in YouTube Travel Vlogs
Anotace:
Předmětem této práce je analýza přepisů projevu dvou youtuberů v jejich cestovních vlogech. Hlavním problémem analýzy je, jak jazyk ovlivňuje konstrukci cestovních identit youtuberů; jaké stylistické volby dělají a jeho interpretace; a srovnání dvou identit v kontextu cestovních vlogů. Teorie je spojena s konceptem konstrukce identity a přístupem, který je použitelný pro koncepčně – diskurzivní analýzu …víceAbstract:
The matter of this thesis is the analysis of transcripts of two YouTubers’ speech in their travel vlogs. The analysis main concern is how language impacts the construction of the YouTubers’ travel identities; what stylistic choices they make and its interpretation; and the comparison of two identities within the context of travel vlogs. This chapter is concerned with the concept of identity construction …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/siltj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Emma Jackovičová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk a literatura / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
Retrospektivní zhodnocení adolescentů na vliv platformy YouTube v době formování identity
Nikola Kořínková -
Fenomén YouTube u žáků 2. stupně základní školy
Sára Bolacká -
YouTube v mladším školním věku
Lucie Hažmuková