Bc. Edita Sedláčková

Bachelor's thesis

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu nebo firmy

Proposal and the evaluation marketing campaign selected product or firm
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybrané firmy, v tomto případě firmy VAR. Oborovým teoretickým rámcem je definice marketingu, marketingového mixu, tedy konceptu 4P, marketingové komunikace a jejich analýzy. Na základě těchto teoretických východisek je dále vypracován návrh na změnu současných marketingových postupů. Součástí návrhů na zlepšení jsou poznatky …more
Abstract:
The aim of this Bachelor Thesis is to analyze and suggest new marketing campaign of the selected firm. Theoretical part contains general definition of marketing, 4P and key elements of marketing communication. Practical part starts with the introduction od VAR company and it’s current marketing strategy. Furthermore, usage of SWOT matrix & Porter‘s 5 forces model analyses & BCG matrix together …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní