Strategické řízení ve vybrané obci – Bc. Štěpán KOSTRŮNEK
Bc. Štěpán KOSTRŮNEK
Master's thesis
Strategické řízení ve vybrané obci
Strategic management in chosen municipality
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá strategickým řízením v obci Borkovice a následnými možnostmi a návrhy na zlepšení současné situace. V úvodní teoretické části je popsána problematika obce a jejího řízení, spolupráce obce s dalšími subjekty, finanční rozpočet obce, problematika strategického managementu včetně nejpoužívanějších analýz pro hodnocení úrovně strategického řízení. Aplikační část práce zpočátku …viacAbstract:
This work deals with strategic management in a village called Borkovice a with the options and suggestions to improve current situation. In introductury theoretical part is described problematice of municipality and its management, cooperation of municipality with subjects from public sector, financial budget of municipality, problematic of strategic management with the most used analyses for rating …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOSTRŮNEK, Štěpán. Strategické řízení ve vybrané obci. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zlepšení vzdělávání zaměstnanců na konkrétním případu
Gabriela Hanulová -
Návrh na zlepšení systému vzdělávání – na konkrétním příkladu
Dominika Purzitidisová -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Martin Dvořák -
Studie návrhů na zlepšení výrobních procesů se zaměřením na štíhlé procesy včetně BOZP
Kristýna Rinnová -
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy a návrhy na zlepšení jejího postavení na trhu v ČR
Kateřina Kozlová -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová -
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Natálie Chábová
Názov
Vložil
Vložené
Práva