Michaela GAZDÍKOVÁ

Bakalářská práce

Approach to health in pharmaceutical advertising

Approach to health in pharmaceutical advertising
Abstract:
This bachelor thesis deals with linguistic means of advertising headlines and slogans of food supplements and over-the-counter pharmaceutical products. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the advertising in general, its types and functions. This part of the thesis focuses on linguistic means occurring in advertising texts. These linguistic elements are analysed in …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací lingvistických disciplín reklamních textů zaměřených na doplňky stravy a volně prodejné léky. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na reklamu v obecné rovině, na její typy a funkce. Tato část práce se rovněž zabývá jazykovými prvky, které se vyskytují v oblasti reklamních sloganů. Tyto jazykové elementy jsou podrobněji …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GAZDÍKOVÁ, Michaela. Approach to health in pharmaceutical advertising. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání

Práce na příbuzné téma