Approach to health in pharmaceutical advertising – Michaela GAZDÍKOVÁ
Michaela GAZDÍKOVÁ
Bakalářská práce
Approach to health in pharmaceutical advertising
Approach to health in pharmaceutical advertising
Abstract:
This bachelor thesis deals with linguistic means of advertising headlines and slogans of food supplements and over-the-counter pharmaceutical products. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the advertising in general, its types and functions. This part of the thesis focuses on linguistic means occurring in advertising texts. These linguistic elements are analysed in …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací lingvistických disciplín reklamních textů zaměřených na doplňky stravy a volně prodejné léky. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na reklamu v obecné rovině, na její typy a funkce. Tato část práce se rovněž zabývá jazykovými prvky, které se vyskytují v oblasti reklamních sloganů. Tyto jazykové elementy jsou podrobněji …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAZDÍKOVÁ, Michaela. Approach to health in pharmaceutical advertising. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání