David Krenkel

Master's thesis

Rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu

Extension of the "Mentos" brand to the chewing gum category on the Czech market
Anotácia:
Diplomová práce je věnována rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu. Cílem práce je analyzovat úspěšnost rozšíření značky "Mentos" do žvýkačkové kategorie a navrhnout vylepšení marketingové strategie značky. Teoretická část práce se nejdříve zabývá teorií značky a její hodnoty a následně samotnou strategií rozšíření značky. Poté se práce věnuje situační analýze značky "Mentos …viac
Abstract:
The diploma thesis is devoted to the extension of the "Mentos" brand to the chewing gum category on the Czech market. The aim of this work is to analyze the success rate of the "Mentos" brand extension to the chewing gum category and propose improvements to the brand's marketing strategy. The theoretical part describes the theory of the brand and its value, following up with the strategy of brand extension …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Matěj Vokáč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82715