Rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu – David Krenkel
David Krenkel
Master's thesis
Rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu
Extension of the "Mentos" brand to the chewing gum category on the Czech market
Anotácia:
Diplomová práce je věnována rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu. Cílem práce je analyzovat úspěšnost rozšíření značky "Mentos" do žvýkačkové kategorie a navrhnout vylepšení marketingové strategie značky. Teoretická část práce se nejdříve zabývá teorií značky a její hodnoty a následně samotnou strategií rozšíření značky. Poté se práce věnuje situační analýze značky "Mentos …viacAbstract:
The diploma thesis is devoted to the extension of the "Mentos" brand to the chewing gum category on the Czech market. The aim of this work is to analyze the success rate of the "Mentos" brand extension to the chewing gum category and propose improvements to the brand's marketing strategy. The theoretical part describes the theory of the brand and its value, following up with the strategy of brand extension …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82715
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82715
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
Kateřina Harcubová -
Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí
Adéla Klumparová -
Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.
Michaela Tomková -
Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
Tomáš Huťťan -
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Alexandra Tančáková -
Analýza pozice značky ÖLFLEX společnosti Lapp Group na trhu
Olga KARASOVÁ -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá