Význam pohádek a příběhů v morálním rozvoji dětí – Bc. Pavlína Kunčarová
Bc. Pavlína Kunčarová
Master's thesis
Význam pohádek a příběhů v morálním rozvoji dětí
The Meaning of Fairytales and Stories in Moral Development of Children
Abstract:
Tato práce je zaměřená na význam pohádek a příběhů v morálním rozvoji dětí. Tedy zda pohádky a příběhy ovlivňují morální rozvoj dětí i v současné době. V první části práce popisujeme pohádky a příběhy, jejich historii, definici, funkce a typologii pohádkových postav. Poté se zaměřujeme na samostatný význam pohádek v jednotlivých obdobích vývoje dítěte od batolecího věku až po mladší školní věk. Ve …moreAbstract:
This thesis is focused on the significance of fairy tales and stories in the moral development of chil-dren. It explores whether fairy tales and stories affect the moral development of children in the pre-sent day as well. In the first part, fairy tales and stories are described along with their history, defi-nition, function and typology of the fairy tale characters. Then it is focused on the significance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kunčarová, Pavlína. Význam pohádek a příběhů v morálním rozvoji dětí. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v hodinách výchovy k občanství se zaměřením na morální rozvoj u žáků 2. stupně ZŠ
Nicole Tomasová -
Pohádky a dítě předškolního věku
Tereza VORLÍČKOVÁ -
Dramatizace pohádky a její vliv na dítě v předškolním věku
Markéta BALÁŽOVÁ -
Pohádky a dítě předškolního věku
Petra Kušlová