Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace – Bc. Andrea Vránová
Bc. Andrea Vránová
Bachelor's thesis
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
Emergence of New Types of Agencies in the Czech Republic Specializing in the Media Sphere of Marketing Communications
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je nastínění poměrně složité oblasti marketingové a mediální komunikace, jejíž problematika má v dnešní době velký význam. Teoretická část je zaměřena především na činnost mediální agentury a její jednotlivá oddělení. Dále jsou popisována konkrétní média a vhodnost jejich použití pro efektivní reklamní kampaň. Praktická část je zaměřena hlavně na analýzu vybraných reklamních …viacAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to outline the fairly complex sphere of marketing and media communications. These issues are now of great importance. The theoretical part focuses on the activities of media agencies and their individual departments. In addition, specific media are described including the appropriateness of their use for an effective advertising campaign. The practical part is focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m0u5d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Print Media and its Future Outlook
Anna Naumkina -
Tvorba mediální stategie
Karolína Pleštilová -
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
Johanka Marková -
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
Kateřina Hrochová -
Tvorba mediální strategie pro vybranou společnost
Emil Cienciala