Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace – Bc. Andrea Vránová
Bc. Andrea Vránová
Bachelor's thesis
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
Emergence of New Types of Agencies in the Czech Republic Specializing in the Media Sphere of Marketing Communications
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je nastínění poměrně složité oblasti marketingové a mediální komunikace, jejíž problematika má v dnešní době velký význam. Teoretická část je zaměřena především na činnost mediální agentury a její jednotlivá oddělení. Dále jsou popisována konkrétní média a vhodnost jejich použití pro efektivní reklamní kampaň. Praktická část je zaměřena hlavně na analýzu vybraných reklamních …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to outline the fairly complex sphere of marketing and media communications. These issues are now of great importance. The theoretical part focuses on the activities of media agencies and their individual departments. In addition, specific media are described including the appropriateness of their use for an effective advertising campaign. The practical part is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m0u5d/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Mgr. Matěj Hušek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRÁNOVÁ, Andrea. \textit{Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/q3r5xw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analysis of Print Media and its Future Outlook
Anna Naumkina -
Tvorba mediální stategie
Karolína Pleštilová -
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
Johanka Marková -
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Lucie Putryk -
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
Kateřina Hrochová