Propagační plán firmy TEFI-TEX, s. r. o. se zaměřením na přímý marketing. – Ing. Michaela NIKLOVÁ
Ing. Michaela NIKLOVÁ
Bachelor's thesis
Propagační plán firmy TEFI-TEX, s. r. o. se zaměřením na přímý marketing.
The plan of publicity of the firm Tefi-Tex, s. r. o. focused on direct marketing.
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je navrhnout, jak zlepšit propagaci výrobků firmy Tefi-Tex, s.r.o. s využitím přímého marketingu.Abstract:
The subject of this dissertation is to purpose, how to improve the publicity of products of the firm Tefi-Tex, s.r.o. with use the direct marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier:
2538
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NIKLOVÁ, Michaela. \textit{Propagační plán firmy TEFI-TEX, s. r. o. se zaměřením na přímý marketing.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/q3uy1z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NIKLOVÁ, Michaela. Propagační plán firmy TEFI-TEX, s. r. o. se zaměřením na přímý marketing.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková