Aplikace marketingových nástrojů do projektu Nostalgic Museum – Bc. Ondřej Blažek
Bc. Ondřej Blažek
Diplomová práce
Aplikace marketingových nástrojů do projektu Nostalgic Museum
Anotace:
Diplomová práce popisuje historii marketingu, jeho vývoj, podstatu, koncepce, strategie a komunikační proces. Dále rozebírá jednotlivé marketingové nástroje z pohledu muzea a kulturních památek. Analytická část se zaměřuje nejprve na charakteristiku dané instituce a následně rozebírá zakladatelský rozpočet. Další velice významná část, se soustřeďuje na jednotlivé nástroje aplikované v Nostalgic Museu …víceAbstract:
This thesis describes the history of marketing, its development, meaning, concept, strategy and the communication process. The aim of the following is the description of marketing tools for museums and cultural sites. The analytic part focuses firstly on the characteristics of a specific institution and then analyses the funding of the budget. The next part concentrates on different marketing tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wehfd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Michal Kavan, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Museum and Gallery Education in ELT
Lujza Jankovičová -
The Loyalty Programme of the National Museum
Alena Dziamidava -
Translation into English: A Case Study of a Czech Museum
Lucie Dordová