Bc. Tomáš Černý

Bakalářská práce

Cenová strategie firmy

Princip strategy of the company
Anotace:
Práce je zaměřena na cenovou a marketingovou strategii a její vliv na rozhodování potencionálního zákazníka při koupi produktu. V práci se nacházejí informace o ceně, její druhy a stanovení. Praktická část je věnována novému distribučnímu kanálu, Siemens e-shopu, založeném přímo zastoupením mezinárodní společnosti v ČR, což je ve srovnání s konkurencí ojedinělé.
Abstract:
The thesis is focused on pricing and marketing strategies and their infuluence on decision of potencial customer in buying process of product. The work includes the information about price, its types and determination. The practical part is dedicated to a new distribution channel, Siemens e-shop, founded directly by Czech representative of the international company in the Czech Republic, which is very …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
  • Vedoucí: Ing. Stanislava Čížková
  • Oponent: Ing. Eva Cipovová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance