Bc. Tomáš Černý

Bachelor's thesis

Cenová strategie firmy

Princip strategy of the company
Abstract:
Práce je zaměřena na cenovou a marketingovou strategii a její vliv na rozhodování potencionálního zákazníka při koupi produktu. V práci se nacházejí informace o ceně, její druhy a stanovení. Praktická část je věnována novému distribučnímu kanálu, Siemens e-shopu, založeném přímo zastoupením mezinárodní společnosti v ČR, což je ve srovnání s konkurencí ojedinělé.
Abstract:
The thesis is focused on pricing and marketing strategies and their infuluence on decision of potencial customer in buying process of product. The work includes the information about price, its types and determination. The practical part is dedicated to a new distribution channel, Siemens e-shop, founded directly by Czech representative of the international company in the Czech Republic, which is very …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2015
  • Supervisor: Ing. Stanislava Čížková
  • Reader: Ing. Eva Cipovová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance