Bc. Tomáš Černý
Bachelor's thesis
Cenová strategie firmy
Princip strategy of the company
Abstract:
Práce je zaměřena na cenovou a marketingovou strategii a její vliv na rozhodování potencionálního zákazníka při koupi produktu. V práci se nacházejí informace o ceně, její druhy a stanovení. Praktická část je věnována novému distribučnímu kanálu, Siemens e-shopu, založeném přímo zastoupením mezinárodní společnosti v ČR, což je ve srovnání s konkurencí ojedinělé.Abstract:
The thesis is focused on pricing and marketing strategies and their infuluence on decision of potencial customer in buying process of product. The work includes the information about price, its types and determination. The practical part is dedicated to a new distribution channel, Siemens e-shop, founded directly by Czech representative of the international company in the Czech Republic, which is very …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w8u00/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2015
- Supervisor: Ing. Stanislava Čížková
- Reader: Ing. Eva Cipovová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě
Libor Pěnkava -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.
Petr Bajsa -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová