Theses 

Cenová strategie firmy – Bc. Tomáš Černý

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance

Bc. Tomáš Černý

Bakalářská práce

Cenová strategie firmy

Princip strategy of the company

Anotace: Práce je zaměřena na cenovou a marketingovou strategii a její vliv na rozhodování potencionálního zákazníka při koupi produktu. V práci se nacházejí informace o ceně, její druhy a stanovení. Praktická část je věnována novému distribučnímu kanálu, Siemens e-shopu, založeném přímo zastoupením mezinárodní společnosti v ČR, což je ve srovnání s konkurencí ojedinělé.

Abstract: The thesis is focused on pricing and marketing strategies and their infuluence on decision of potencial customer in buying process of product. The work includes the information about price, its types and determination. The practical part is dedicated to a new distribution channel, Siemens e-shop, founded directly by Czech representative of the international company in the Czech Republic, which is very unique in comparison with other competitors.

Klíčová slova: Cenová strategie, e-shop, služby e-shopu, marketingový mix, cena

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
  • Vedoucí: Ing. Stanislava Čížková
  • Oponent: Ing. Eva Cipovová, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 2. 2019 17:27, 7. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz