Bc. Iva Šlemendová

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools
Anotace:
Podstatou této diplomové práce je vztah mezi nástroji marketingu a vznikajícím synergickým efektem těchto nástrojů na českém trhu maloobchodních řetězců. Diplomová práce je rozdělena do teoretické a praktické části. První část nabízí teoretický vhled do problematiky, v rámci teoretické roviny mapuje i současný směr integrované marketingové komunikace. Druhá část je věnována aplikaci teoretických poznatků …více
Abstract:
The basis of this diploma thesis is in the relationship between marketing tools and the nascent synergy effect of these tools on the Czech market of retail chains. The diploma thesis is divided into theoretical and practical sections. The first part presents the theoretical view of this issue and also maps the current trend of integrated marketing communication.The second part is dedicated to the application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace