Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Iva Šlemendová
Bc. Iva Šlemendová
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools
Anotace:
Podstatou této diplomové práce je vztah mezi nástroji marketingu a vznikajícím synergickým efektem těchto nástrojů na českém trhu maloobchodních řetězců. Diplomová práce je rozdělena do teoretické a praktické části. První část nabízí teoretický vhled do problematiky, v rámci teoretické roviny mapuje i současný směr integrované marketingové komunikace. Druhá část je věnována aplikaci teoretických poznatků …víceAbstract:
The basis of this diploma thesis is in the relationship between marketing tools and the nascent synergy effect of these tools on the Czech market of retail chains. The diploma thesis is divided into theoretical and practical sections. The first part presents the theoretical view of this issue and also maps the current trend of integrated marketing communication.The second part is dedicated to the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nv9xc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix podniku
Jana Zmeškalová -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
Romana Maláčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková