Bc. Iva Šlemendová

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools
Abstract:
Podstatou této diplomové práce je vztah mezi nástroji marketingu a vznikajícím synergickým efektem těchto nástrojů na českém trhu maloobchodních řetězců. Diplomová práce je rozdělena do teoretické a praktické části. První část nabízí teoretický vhled do problematiky, v rámci teoretické roviny mapuje i současný směr integrované marketingové komunikace. Druhá část je věnována aplikaci teoretických poznatků …more
Abstract:
The basis of this diploma thesis is in the relationship between marketing tools and the nascent synergy effect of these tools on the Czech market of retail chains. The diploma thesis is divided into theoretical and practical sections. The first part presents the theoretical view of this issue and also maps the current trend of integrated marketing communication.The second part is dedicated to the application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication