Vliv sociálních sítí na marketing lázeňských zařízení Karlovarského kraje – Michal ZUBANIČ
Michal ZUBANIČ
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na marketing lázeňských zařízení Karlovarského kraje
Influence of social networks on the marketing of spa facilities in the Karlsbad region
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje vliv sociálních sítí na účinnost marketingu u lázeňských zařízení v Karlovarském kraji. Za pomocí vytvořených dotazníků zjišťuje počet ovlivněných návštěvníků, kteří si vybrali jednotlivá lázeňská zařízení pro svůj pobyt, a dále pak zjišťuje nejúčinnější médium pro přenos informací od subjektu lázeňství k návštěvníkovi a podává obecný obraz o stavu online marketingu u lázeňských …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the influence of social networks on the effectiveness of marketing in spa facilities in the Karlovy Vary region. Using the created questionnaires, it determines the number of affected visitors who have chosen individual spa facilities for their stay, and then determines the most effective medium for transmitting information from the spa to the visitor and gives a general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZUBANIČ, Michal. Vliv sociálních sítí na marketing lázeňských zařízení Karlovarského kraje. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na stravovací návyky u vybrané skuoiny zákazníků v Královéhradeckém kraji
Michaela Krátká -
Socializační vliv reklamy na stedoškolskou mládež v plzeňském kraji
Iva ŠEVČÍKOVÁ -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA -
Sociální opora jako jeden z aspektů prevence syndromu vyhoření u sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
Gordana Mikešová -
Závislostní chování na sociálních sítích, sociální gramotnost a sociální status
Žaneta MAJEROVÁ -
Sociální učení pod taktovkou influencerů: co se dospívající učí na sociálních sítích
Barbora Jánešová -
Závislost na sociálních sítích u studentů vysokých škol
Petra Petlachová -
Strach z covidu-19 u uživatelů sociálních médií: Role pohlaví, sociálních médií jako zdroje informací, aktivity uživatelů, emocionální podpory a výskytu rozporuplných informací
Vendula Čermáková